Isnin, 16 April 2012

Cerita 3: Cinta Bagi Saya... ;D

Cinta bagi saya..

Cinta bagi aku GURAUAN dalam kehidupan. 
Kadang2 buat kita ketawa, kadang2 buat kita terasa dan gurauan yang buat kita memahami macam2 emosi. Kalau yang mencantikkan lukisan adalah warna, maka yang mengindahkan kehidupan adalah cinta....Tapi cinta ini macam hantu, semua orang percaya tapi tak semua yang jumpa...

Betul tak??

hurm......
Aku sendiri tak kenal cinta. macam mana pun cinta bagi aku macam gula, memang lah MANIS tapi kalau terlebih lama2 kita juga yang akan sakit..
silap2 boleh mati..kn!! haha ;D

Haa!!
teringat kata2 membe aku..dia kata
Cinta itu perasan...
kalau mata hati dah kata cinta..
masa itu kata2 mata yang melihat sudah tak bermakna langsung!

A'ah ea..!! 

♥ cinta bukan pada c0uple..

♥ cinta bukan pada I ♥ U.
.
♥ cinta tidak terletak pada I MISS U..

♥ itu semuanya cinta nafsu..

♥ cinta suci itu akan terucap saat lafaz ijab qabul dilafazkan..

♥ ketika itulah tujuan cinta menjadi kerana Allah..

♥ satukanlah cinta kerana Allah ♥


  (  ayat copy paste!! hehe ;P )



tapi kn..sweet seyh kalo aku yang dlm gambar nie



hurm..
Kalau aku cintakan dia... biarlah dia sendiri yang rasa. bukan sebab kata cinta aku tapi sebab rasa cinta yang datang dari hati dia sendiri...
acehh!! haha..tp btol la.. ;D

kepada AYISH!! sory cos rembat gbr nie..
hehe!! ;P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan