Sabtu, 10 November 2012

Cerita 12: Aku Sudah Tua ^_^

Assalamualaikum!!

haha.. how are u today?? I hope u always happy and smile always yup!! hurm .. do you want to know something?? your smile makes me happy even though I could not see but I can feel it .. ^_^ so.. can u smile for me right now.. As a present... Please!! Please!! Please!!!! :D hahaha... So Sweeettt!! thanks alot ...

oke straight to the point..!! ^_^ 21 Oktober is MY BIRTHDAY!!! hehehe...
Hepy besday to me!! Hepy besday to me!! Hepy besday to me ALYN BOBOIYOT!! Hepy besday to me!! heheehe... Yeahhhh....! I'm happy now because all my friends n family members non stop wish me from 12 o'clock until right now! hahaha.. I loves them wery much! even though they are busy with their work, but they do not forget me and wish me.. hahaha...

Aku Sudah Tua ^_^
hoho.. nampak tak kedut2 kat muka aku ni?? hehe.. kalo x nampak itu makna nya pendek umur!! haha.. hurm... masuk hari ini dah berapa kali aku tengok cermin pon aku  tak tahu la... Mencari Kedut la katakn!! hehe.. tapi aku x jumpa agi la kedut kat muka aku...

hehe.. muka teruja seyh yg kat sebelah ni... dah dewasa la kata kn!! Acehhh... teruja gile!!! so takde la lepas ni orang panggil aku budak kecik agi!! yeahhh!! (aku harap mcm tu la...) tapi sifat aku yg CHILDISH seyez aku belom bole ubah agi... hurm..aku tak tahu sejak bila aku jadi childish nie... hurm.. takpe la... yang penting aku x GEDIK!! woahhh!! I hate that..! aku harap sangat orang x pandang aku macam tu... tapi kalo dah ternampak tu kira HALAL je la ea.. rezeki kau nampak aku gedik time tu... hehehe ^_^
Arghhhh!!! malunyerrr....
Huh? kenapa ea.. kenapa ea..? seperti gambar d sebelah ni..... aku malu sangat!! ni semua kes malam 20 Oktober la... hepy2 sangat gado2 ngan abang aku.... Khairul Imran! (huh? hepy... haha.. tension la gado ngan dy.. asik dy je menang! aku kn adek!! :P ) ..... dah puas gado2 perang mulut dh aku tdiam sdiri.. aku malas je nk sambung ckp nanti dh mcm aku yg biadap pulak ngan abang aku... so ofkoz la dy menang kn! xpe aku bagi peluang! last2.. tepat pukul 12 tengah malam!! n bunyi la alarm..... apa agi... satu family nyanyikn aku lagu hepy besday sambil tengok tv time tu... hohoho.. abg aku yg very very BAD ni pon bekejar kat tempat aku landing n amek bantal n ganyang kat muka aku sambil nyanyi lagu hepy besday!! pergh! x mcm rase tersiat pulak an muke aku time tu... atoto =.="
pastu dia keluar amek kunci kereta... hurm.. nak kluar la tu... tapi!! malu+terkejot+teruja la jugak sebab!! dia masuk rumah balik n kasi Present untuk aku!!! wahhhhhh.... malu seyh... baru je lepas emo ngan dia dh kasi hadiah kat aku.... hurmm... ingat pulak dia besday aku an... hahaha... thanks baim!! sayang baim sangat2!! muahh!! haha.,.. ^_^aku dapat tabung!! LEMBU KONTANG! haha.. comel tapi kau nak tahu x maksud dia kasi aku tabung tu sebab apa...?? ... Hah.. sebab aku ni BOROS sangat berbelanja!!! tu yg kasi tabung tu.... Grrrr..... YELA YELA... ALYN BOBOIYOT NAK MENABUNG LA NI... HUH! (haha... ye aku akan menabung! insyaAllah... ) :D

Pagi2 buta tu... aku pon bergayut la ngan MAK LIMAH!! haha.. gile la... lama betol kiteorg bergayut!! hurm... cuba teka!!!! hehehe... SALAH! SALAH! dan SALAHH!!! ohoiii... jangan la tekejut ea... bole la dalam 4 jam gitu!! hehehe... gile an... mak limah la yg gile.. aku waras agi... hurm.. lepas dia wish aku kteorg terus melewehh... isu politik la... crita karut yg lebih mengarut la... teka teki la.. atoto... yg x leh blah tu siap karok ni!! atoto... =.=" pukul 4 baru aku tido! dia x tido agi.. nak buat kiam kat surau katanya... alhamdunillah... sejuk perut mak dia... : )

bagun2 je.. My lovely Mother kejut... My Father yg hensome nak belanja makan katanyer.. hehehe... aku pon bgun and bersiap ala kadar je.. smpai je kat kedai aku terus order " Mamak!! Roti Canai Dua Keping dalam Satu pinggan Satuuuu!!!! " mamak pon cakap, " Orightt!! " ... hohoho.... puas wehh!! untung la ad org nk belanja aku sarapan...hepy sangat pagi tu....

and than aku dh buat date dh ngan Mardhiyah.. hoho.. agak tekejot gak la cos dy dtg umah aku with adek dy Maghfirah n buat suprise!! hohoho.. seyez tkejot!!  haha.. pas makan smua kteorg jumpe plak ngan senior kteorg kat skola perd n lepas lepak2 jep n main kek kteorg pon balik.. hehe.. kejap je kn... tapi best la jugak.. ^_^ mek aku share pic meh.. agak lame gak aku tggu macik Oren ni share pic2 ni.. huhu.. So tengok2 je la yekk... heee..


This is my Cake! hehe..


With junior yang bercinta dgn tiang (Amirul Akmal n Amirul aris..n Mardhiyah!!) 
Tabik jgn x tabikk budak2 Kadet Polis!! haha..



kek untuk besday boy n girl!! hehe


Hurm2.. aku with mamat tiang!! haha.. hepy besday to both of we.. ^_^v



Alyn Boboiyot sedang potong kek dia.. hoho.. 


 time ni agak teruja, bterima kasih, tkejut n byk agi.. perasaan bcampur2 seyh.. huhu.. 
Thanks Mardhiyah & Maghfirah ^_^v


Alyn Boboiyot nak ucapkn thanks alot kpd sape2 yg wish! hee.. terharu sangat! baru first time dsambut best2 ciket! dapat sambut with family n friends (terutama!!) hehe.. lagi bterima kasih sebab ada kawan2 n abang2 kasi hadiah!! yeahh!! best sgt! ada yg belanja rojak tahuu yg sedap gile tuu.. hehe.. n yg bawak kek datang umah buat suprise.. hoho.. seyez aku akan ingat saat2 manis tu Mardhiyah ^_^

meh aku share ciket pic2 hadiah aku meh!! hehe.. :D


Ni abang Alyn Boboiyot kasi!! hehe.. tabung yg btujuan suruh
aku menabung! woahh!! mendalam mknenyer tu.. huhu..
tapi aku suke!! comel! hehe


ni pulak dpt teddy n jam pink! woahh!! sape yg bagi ea.. hehe.. sape agi
kalo bukan mak limah sorg tu.. agak suprise gak la cos aku x bg dy pape pon time besday dy..
hehe.. xpe2.. ad mase agi.. kau tggu ea.. Mak Limah oii.. ;D


Teddy ni aku selalu la jugak kiss2 dy cos bau kedai agi kowt! hee..
piat tlinga dy kalo geram ngan tuan yg bagi .. huhu.. pdn muke!!
anyway! thanks Mak Limah..


Percaya atau tidak?? aku dapat camera NIKON weyh!! haha..
tekejut n gembira sangat! abang no1 kasi.. hehe..


TAPI.. apakan daya.. camera itu hanya PDrive je! huhu..
abang ckp.. "kalo nak kumpul duit n beli sendiri.. ni just pembakar semangat je 
untuk awak beli agi besar!! hoho.. " dgn muke yg tersengih2.. huhu..
yelayela.. alyn kumpul duit la ni... =.=''


yg ini pulak aku dpt jam drpd kwan skelas aku.. Mister Khairul!! hoho.. 
kecoh 1 kelas.. agak tkejot la jugak.. anyway thanks weh! agak seram snanyer aku nk pakai jam ni..
nampak mcm mahal kn?? hehe.. aku mane la pandai pakai barang mahal2 ni kn.. huhu..


So that's all for today..
sorry b'cos late update pasal besday aku ni..
maklum la aku kn exam.. mane sempatkn.. hehe..
aku ngaku agak ttunggu gak wish from s'one tapi... mungkin dy 
lupa or mmg buat2 lupa.. hurm.. sedihnyerr..
what ever! 

Sekali lagi... Terima kasih!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan