Rabu, 26 September 2012

Cerita 7: Kisah Hantu Toilet!!!

HAHAHA!!
kalau diingat balik kisah ni memang nak ketawe sampai putus urat kentut!! ahaha.. x guna punyer hantu toilet!! seyez aku x kan lupe kisah ni selagi aku guna toilet tu!! :P hurm.. korg mesti ttanyer2 kan apa yang aku try nk citekn kali ni?? hahaha... Meh aku story ciket. . .

Kisah ni berlaku pada hari selasa / 25 Sept 2012 ... time ni kat sekolah! aku n amal pegi la TOILET skola aku tu.. masa otw nk turun tangga nk menuju toilet aku n amal sperti biase membebel x tentu pasal with gelak ktawe kteorg bercerita entah ape2 tah time tu... 

tiba je kat depan pintu bilik air ... aku n amal terdiam skejap sebab ... kiteorg tdengar satu bunyi hentakan + dentuman yang kuat sangat!!

Geduuuunnnngggg!!!!!

Perghh!! seram tak seramkn bunyi tu time tu... aku n amal dh start CUAK dah!! hurm.. so aku pon blagak mcm terer la kan! *hehe! Menyampah! ..  aku pon leder amal la.. tolak amal ke belakang n jalan dlu... time tu toilet gelap sangat!! lampu x pasang... tengah melangkah pelahan2.. tiba2..

Arrggghhhhhhhhhhhhh!!!!!

lintang pukang aku lari nak menyelamatkan diri n tinggalkn amal sorg2... zupp..zuppp..zuppppp!!! LAJU WEHH!! haha.. time tu aku agak bengang la gak an aku lari smbil terjerit .. ad la plak 3 org mamat lower aku.. tegelak2 tengok aku n ckp "dah kenapa kakak tu?? hahaha!! "  SIOT!! haha.. aku pon ketawe n pegi masuk toilet tadi cari amal ...

dalam toilet!! amal tekekek2 ktawekn aku.. n aku pon ketawe la... hahaa... terasa bengong pon ad gak.. sebab nyer aku jerit kat bende yg no function...

SEBENAR NYE ~ aku tekejot n menjerit sebab aku dh teperanjat tahap gaban bila tiba2 nampak KAIN PUTIH TERBANG  kat atas dinding pasang siap yg betul2 kat depan pintu tu... fuuhhh!! aku ingat kain pontianak mane la kn tersangkut kat atas tu.. rupe2 nyer kain tudung budak pompuan lower aku n bunyi Gedeguungg yg aku dengar pon budak pompuan tu yg buat!! Arghh! x guna btol la.. dalam toilet tu aku x thu la dh putus ke belom urat kentot amal!! dok gelak kn aku je smpai masuk kelas... grrr.....

Hurmm.. itu la cite aku kali ni... rase mcm x gune je kat dak yg buat aku bengang tu.. aishh!! sib baek aku x cam mke dy.. ad aku bakar kreta bapak dy kang!! kihkihkih..*dy yg buat bpk dy yg kene.. :P haha.. oke tata.... n Assalamualaikum! ^_^

6 ulasan:

  1. wahai awak..saba la yee..hehe..jgn la sdih sgt..kt klas bole jmpe un?ari2 kte bole teman..ekeke..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.. seb baek awk ade.. cer kalo xde.. atoto.. nanges la kte nnti.. kuikuikui.... T_T

      Padam
  2. hamboi!sdap ny dy ngutok kte d cnie ea?jgn la mntion psl urat ue..malu la sye..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. okowhhh!! dh terpost la wak!! x thu ni cara nk padam!! betol wak kte x thu!! ( :P haha..)

      Padam
  3. bengong punye alin hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe... gile weh!! yg aku x boleh blah uh aku bole jerit plak uh!! kuikuikui!!

      Padam