Rabu, 26 September 2012

Cerita 8: Sedih weyhh!! :'(

Assalamualaikum! huhuhu... hari ni aku sedih sangat...
selain aku dapat tahu yang semua RESULT EKONOMI trial dak kelas aku teruk *aku pon!! ...  CIKGU KUS merajok n tak nak masuk kelas kiteorg tadi... huhuhu.. aku buat smua bende pon dah x tenang dah.. dah la homework dy kasi aku x siapkn agi cos x paham.. nasib baik aku gi tyer ngan anak dy si mak limah merangkap family member aku! hoho..

HOHO!! best gak blaja ngan dy tadi.. bertambah pngetahuan aku pasal ekonomi.. hehe.. tapi kan .. huhu :'(  aku sedih gile bila dapat tahu yg HANDPHONE DIA KENA RAMPAS oleh bapak dy ... kuikuikui... ni smua sebab bapak dy baru je malam tadi dok tanda kertas trial eko dy... perghh!! serta merta kene rampas.. yg x bole blah tu dy sempat amek memory card but x smpat nk amek sim card... arghh!! x guna btol la..

patut la malam semalam aku call dy tak angkat... asik VOICE MAIL jekk!! grrrr..... jangan salah paham! aku call dy pon cos nak tanya pasal ekonomi ni la.. atoto.. aku dh bosan aku call la plak mem2 aku yg kat matriks! tpi dapat 1 je jawapan.. agi 2 tu hurmm.... benci aku..

So... kejadian ni buat aku muhasabah diri balik la.. asik2 main handphone je.. bila nk belajar?? kuikuikui.. ade baik nyer gak bapak dy amek handphone dy.. hurm.... TAPI ~ agak menyusah kn aku gak la... kalo aku nk tyer dy ekonomi...hurm...memang tak dapat la jawabnyer.... selain tu.. aku agak paham gak la ngan prasaan amal when SI DIA tidak lagi maen mesej ngan amal.. huhu.. aku akn try biase kn.. bukan x penah lalui pon.. kn ALYN?? u can do it ALYN!! Chayookk!! ^_^

To mak limah! aku arap kau bsabo je la ngan ape yg berlaku... n Chayookk! Chayookk!! aku thu kau x sabar nk dapat kan handphone kau selepas STPM kn?? haha... oke fine!! abes cite aku.. Yeahhhh!! ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan